#33 "Dzisiaj należy do mnie" Agnieszka Dydycz

Tytuł: Dzisiaj należy do mnie
Autor: Agnieszka Dydycz
Wydawnictwo: Muza
Rok premiery: 2019
Książka "Dzisiaj należy do mnie" Agnieszki Dydycz to dobra pozycja dla tych, którzy potrzebują siły, żeby stawiać czoła różnym przeciwnościom, dla ludzi, którzy może trochę się pogubili.
Główna bohaterka - Kama to kobieta wyjątkowo doświadczona przez życie. Szuka miłości i szczęścia, jednak cały czas zmaga się z wieloma trudnościami. Wszystkie stara się pokonywać i zdecydowanie mogę stwierdzić, że dobrze jej to wychodzi, mimo cierpienia, które po drodze ją spotyka. Oprócz głównej bohaterki równie ważne są postacie z jej snów. Może to z nich kobieta czerpie siłę, bo gdy bez przerwy ma się w myślach osoby, które muszą uciekać, długo wędrować i cały czas obawiać się o swoje życie, to dochodzi się do wniosku, że oni mieli jeszcze trudniej. Przez te sny wydaje się, że Kama ma starą duszę, tak, jakby już kiedyś była na świecie, dawne czasy nie są jej obce, zwłaszcza dlatego, że śnią jej się wydarzenia, które naprawdę miały miejsce, nie jest to wytwór jej wyobraźni.
Agnieszka Dydycz napisała powieść, którą czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Dla mnie lektura ta była sposobem na odstresowanie, tak bardzo wciągnęły mnie losy głównej bohaterki, byłam cały czas ciekawa, co wydarzy się na następnych stronach. Zdecydowanie polecam, zwłaszcza, że zbliżają się wakacje, ludzie zaczynają wyjeżdżać- warto na taki wyjazd zabrać "Dzisiaj należy do mnie".

Komentarze