#39 "Test na miłość" Helen Hoang PRZEDPREMIEROWO

Esme (My) to 23-letnia dziewczyna z Wietnamu. Pracuje w Ho Chi Minh jako sprzątaczka. Mieszka ze swoją mamą, babcią i córeczką. Pewnego dnia w pracy zaczepia ją starsza kobieta, która przedstawia się jako Cô Nga. Proponuje dziewczynie wyjazd do Kalifornii i ślub z jej 26-letnim synem. Wydaje się to dość absurdalne, ale trochę później Esme już jest w Ameryce- zdaje sobie sprawę, że dostała ogromną szansę. 
Khai to młody mężczyzna z autyzmem, który wmówił sobie, że nie potrafi kochać. Jednak gdy poznaje Wietnamkę, zaczyna się zmieniać. Czy dojdzie do ich ślubu? A może Esme po trzech miesiącach będzie musiała wrócić do domu, do swojej rodziny? Nie wie przecież, jak zareaguje Khai, gdy dowie się o jej dziecku. 
"Test na miłość" to książka, którą czytało mi się bardzo szybko i przyjemnie. Od jakiegoś czasu czytam trochę mniej, ale wydaje mi się, że moja czytelnicza blokada dobiega końca. Helen Hoang napisała kolejną powieść o miłości, może zbyt przewidywalną, ale nie zmienia to faktu, że niesie ona ze sobą pewne wartości, otwiera oczy, jeśli chodzi o uczucia, może komuś uświadomić, że czasami trzeba uwierzyć w szczęście. Jak już wspomniałam- nie byłam zaskoczona tym, co się działo, ale myślę, że "Test na miłość" sprawdzi się świetnie jako odskocznia od codzienności. ❤
Bardzo dziękuję Wydawnictwu Muza za egzemplarz recenzencki, a Was zachęcam do odwiedzenia księgarni już 25 marca, jeżeli zaciekawiła Was ta pozycja. ❤

Komentarze

  1. To jest książka, po którą na pewno sięgnę. Nie czytałam jeszcze niczego tej autorki, więc aż zacieram ręce. :)
    Pomistrzowsku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz