Welcome

Witam Was serdecznie na moim małym, książkowym blogu. Już niedługo będziecie znajdować tutaj recenzje książek, które uda mi się przeczytać. Najpierw jednak odpowiem na pytanie: Dlaczego założyłam tego bloga?
Gdy czytam książkę, staje się ona fragmentem mojej duszy. Jakaś cząstka mnie zostaje między kartkami. Do książek jestem nałogowo przywiązana od dzieciństwa. Odkąd potrafię czytać spędzam większość czasu wolnego czytając. Dziś, po kilkunastu latach życia, cieszę się z tego ogromnie. Czytanie sprawia mi wielką radość, a przy okazji rozwija moją wyobraźnię i poszerza wiedzę.
Powinniście wiedzieć, że w momencie, gdy dodaję tutaj jakąkolwiek recenzję, dzielę się z Wami jakąś cząstką mnie. Mam nadzieję, że w blogosferze znajdę mnóstwo pozytywnych ludzi, którzy mają podobne pasje do moich. Mimo tego, że mamy XXI wiek, a w moim otoczeniu widzę, że prawie nikt niczego nie czyta, nadal bardzo mocno wierzę w to, że sztuka czytania nie zanikła.
Moja pierwsza recenzja na tym blogu pojawi się prawdopodobnie już jutro. W najbliższym czasie ustalę także, jak często będę tutaj coś wstawiała, żeby były zachowane równe odstępy czasowe. A tymczasem muszę się z Wami pożegnać. :)


Komentarze

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu własnego bloga! Będę tu zaglądać :D <3

    guide-to-the-world-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz